Acquisitiefraude

Nationale helpdesk voor vragen en meldingen over fraude.

De Fraudehelpdesk is het landelijk meldpunt voor acquisitie of advertentiefraude. Denk aan bedrijven die sjoemelen met advertentiecontracten, vermeldingen op websites, vermeldingen in internetgidsen of spooknota’s rondsturen.

De Fraudehelpdesk geeft deelnemers van de stichting juridische hulp en – preventieve – adviezen. Wanneer KVGO-leden een geschil hebben met een acquisitiebureau en hulp wensen, komt de Fraudehelpdesk in actie.

Ledenvoordeel

  • Kennis en begeleiding van correspondentie richting de acquisitiebureaus
  • Indien ondernemers gedagvaard worden, stelt de Fraudehelpdesk – tegen betaling – ‘conclusies’ op
  • De Fraudehelpdesk geeft – tegen betaling, voor leden met korting – verklaringen af over de aard van de klachten ten behoeve van procederende partijen.
  • Bij deelname zit inbegrepen (per jaar):
    1ste en 2de brief in maximaal 2 zaken
    1ste en 2de brief in volgende zaken € 70 (excl. btw) per stuk
    3de en meer brieven € 30 (excl. btw) per stuk
    Verklaring € 50 (excl. btw)
  • KVGO leden worden gratis deelnemer van de Fraudehelpdesk en besparen daarmee tot € 285.

Bel 088 786 73 72
Fraude melden? Klik hier.
Kijk op de website