03 januari 2019 | Brussel

Intergraf begint 2019 met nieuwe huisstijl en website

Intergraf gaat 2019 in met een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een vernieuwde website. Die past beter bij het veranderde gezicht van de grafische sector, weerspiegelt de waarden, missie, markten en doelen van de organisatie en illustreert ook hoe Intergraf de toekomst van de sector ziet.

De grafische sector heeft door de eeuwen heen een belangrijke bijdrage geleverd aan de Europese ontwikkeling en cultuur.

“We zijn trots op die geschiedenis maar zien tegelijk dat de grafische sector een gedaanteverwisseling heeft ondergaan. De grafische industrie omvat zowel het traditionele als het moderne. Ook bedrijven die traditionele druktechnieken toepassen zijn sterk gedigitaliseerd, gebruiken de meeste moderne technologieën en hoogst efficiënte digitale processen om hun workflow te managen,” stelt directeur-generaal Beatrice Klose van Intergraf in Brussel.


“De nieuwe huisstijl vormt een mijlpaal in de ontwikkeling van Intergraf. Met onze nieuwe, gerevitaliseerde uitstraling hopen we meer mensen dan ooit te bereiken en onze belangrijke en fascinerende sector het gezicht en de aandacht te bieden die het verdient.”

Ook interessant...

28 november 2018 | Brussel

Inschrijving open voor Student Award 2019 van Intergraf

22 november 2018 | Brussel

Intergraf brengt toekomst verpakkingsindustrie in beeld

Intergraf | Shaping the Future of Print: Packaging